tisdag 30 augusti 2011

Händelser





Saker jag gjort de senaste två veckorna när mitt internet varit mer eller mindre paj: Jag har kokat levande kräftor på min mammas födelsedag. Jag har varit på stadsteaterns invigning av säsongen och insett, när jag lyssnat på HAIR-ensemblen, att jag vill gå på typ allt. Jag har varit på Moderna Museet, Jonas Gardell i Vitabergsparken och suttit på olika caféer och skrivit. Jag har varit på anställningsintervju och börjat provjobba. Jag har varit statist i en långfilm, haft två konserter. Jag har blivit intervjuad live i radio och sjungit i den samma. Jag har börjat på Calle Flygare. Det har visst hänt en del! 

1 kommentar:

  1. Vilka underbara saker du har gjort och varit med om. Jag ska nog sitta på café och skriva lite mer, vad man än skriver så tycker jag att det ger den bästa inspirationen när man får intryck från andra människor och har en massa stoff att fantisera kring. Fast å andra sidan tycker jag om att sitta ensam instängd på mitt rum och skriva också så jag vet inte. Det behövs väl båda två.

    SvaraRadera