onsdag 29 augusti 2012

Vill veta allt!


Hösten är här, skolan är igång och bloggen har medvetet blivit bortprioriterad. Jag blev för ett tag sedan hemskt konfunderad och tveksam till hela bloggmediet och min del i det. Varför bloggar jag? För vems skull och vad vill jag uppnå? Är inte allt bara ett narcissistiskt egoprojekt? Under den tid jag funderat på detta har jag ändå gått in här och märkt att det fortfarande är en strid ström som trillar in och tittar runt. Och jag blir så nyfiken. Vilka är ni som läser bloggen? Vill ni att jag ska fortsätta och i så fall, vad vill ni se/höra/läsa? Vore hemskt tacksam att höra från er! 

1 kommentar:

  1. Tack för tipset! Dit ska jag gå nästa gång jag är i stan (och äta morotskaka, åh).
    Ja, du vet ju redan att jag är en av dem som trillar in och läser bloggen. Och JA jag vill att du ska fortsätta! Om du vill, och känner inspirationen till att göra det, förstås. Å andra sidan är en blogg aldrig ett "måste", hur många läsare man än har, man måste styra över sitt eget liv och göra det som känns bra. Men jag tittar in här regelbundet dels för att se vad som händer i ditt liv, men mycket för stämningen på något vis, och dina fina tips, som på filmer, och små funderingar som är jätteviktiga och intressanta. Fortsätt med det som du vill skriva om, som får ditt hjärta att slå hårdare, som känns viktigt och vackert i ditt liv, det tror jag alltid är det bästa. Kram!

    SvaraRadera