onsdag 21 november 2012

Materiell önskelista

Jag brukar inte önska mig saker längre. Dels för att jag vill uppskatta det jag har mer än det jag inte har och dels för att jag har så många icke-materiella önskningar och drömmar som jag mycket hellre vill ska slå in. Men självklart finns det grejer, mer eller mindre onödiga, som jag drömmer om att få eller skaffa själv. Så här kommer den: 

Linnéas materiella önskelista (utan inbördes ordning)

1. Digital systemkamera, enklare modell
2. Blixt till min polaroidkamera
3. Film till min polaroidkamera
4. Oräkneliga illustrationer från Tovelisa, allra helst Ugglekramen
5. Helkroppsmassage
6. Pedikyr och manikyr (har aldrig testat, är det värt?)
7. Teaterbiljetter, framförallt till Hjälp sökes
8. Underbara Claras bok


De icke-materiella önskningarna håller jag för mig själv. Det känns bäst så. Just nu i alla fall. Vad önskar ni er? 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar