tisdag 22 november 2011

Till Claras Bertil

Bild lånad från Claras blogg

När jag för en stund sen kikade in på Claras blogg tyckte jag att jag såg något bekant. Och visst är det den stickade tröjan jag skickade till Clara och lille Bertil för ett par veckor sedan tillsammans med lite andra kläder - paketet verkar ha kommit fram! 
Tröjan och de andra paltorna jag skickade fann jag på Stockholms Stadsmission vid Nytorget. De har så otroligt fina barnkläder som inte går att motstå. Till en början tänkte jag behålla de själv och spara till egna framtida ungar men så kom jag på att det fanns någon som kanske kunde ha användning för de på en gång - Claras Bertil. Då kändes det genast självklart att ge bort dem. Och de verkar ju som att den stickade tröjan föll fru Lidström på läppen. Det gläder mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar