lördag 28 juli 2012

Allt bra som finns


Ibland bara slår det mig, hur bra jag har det! Hur mycket av det jag drömt om som faktiskt har slagit in och till och med blivit bättre än jag kunnat föreställa mig. Med Stockholm. Med teatern och vännerna och nu också med jobbet. Vårvintern 2011 slog det mig att jag kanske kunde jobba på Junibacken, det tror jag skulle passa migOch nu sitter jag här, jobbar på Junibacken, och trodde inte att det kunde bli så här bra! Det är en ynnest att få arbeta för att glädja barn och vuxna tillsammans med sådana arbetskamrater som finns på Junibacken. Att alltid känna sig välkommen och uppskattad, att känna att det man gör faktiskt tas emot med glädje. Fint är vad det är! 


1 kommentar:

  1. Visst är det fantastiskt vad som kan hända i livet... helt plötsligt slår drömmar in. Jag förvånas ständigt över livet, allt detta underbara som sker. Så roligt att du har fått jobb på Junibacken, grattis!

    SvaraRadera