lördag 23 juli 2011

Hej då Köln / Tschööö Kölle!

Kära Köln, tack för allt jag fått uppleva under åren vi haft tillsammans. Det har inte alltid varit lätt; många gånger har det varit hel förfärligt, men att jag tog mig igenom det svåra och kom ut på andra sidan - det är det jag kommer minnas. Det har funnits många ljusa stunder också och jag är oerhört tacksam och glad att jag lärt känna dig. Du är kanske inte den vackraste staden i världen, men du är definitivt den charmigaste. Det är inte för inte som du kallas Europas hjärta! Jag älskar dig och du kommer alltid att vara min andra hemstad. Kanske kommer jag tillbaka, kanske inte. Hur det än blir kommer du alltid att finnas inom mig! Hej då Köln, jag älskar dig! 
___________________________

Liebe Köln - Ich hab dich für immer Lieb!
Tschüss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar